HR assistent Studiejob

HR-koordinering og administration

Dette vil formegentlig være hoveddelen af dine opgaver og består af:

Koordinering af onboarding af nye medarbejdere:

  • Generel planlægning af medarbejdernes onboarding
  • Sikre nye medarbejdere samt alle internt får den fornødne information
  • Praktiske opgaver herunder;
    • Bestille blomster mv.
    • Modtage og installere nye arbejdsstationer
    • Indkalde og koordinere fælles intro for nye medarbejdere samt arrangere øvrige tiltag for medarbejderne

Kursusadministration

  • Koordinering af deltagere, lokaler, forplejning, redskaber m.m.
  • Evaluering af kurser og efterfølgende opfølgning

Administration

  • Opsætning- og vedligeholdelse af HR-relaterede systemer og dokumenter
  • Data upload i HR-systemer
  • Teste og kvalitetssikre

Ad hoc opgaver

  • Varetage forskellige administrative opgaver
  • Assistere med opfølgning på HR-tiltag
  • Research på specifikke spørgsmål
  • Medvirke til forskellige HR-tiltag efter interesse og relevans

Dine faglige kompetencer

  • Du er under relevant uddannelse med mindst 1,5 år tilbage
  • Du har interesse i administration og koordination inde for HR i bred forstand
  • Du har erfaring med administrativt arbejde
  • Du er generelt komfortabel med IT

Din personlige profil

Vi forestiller os, at du besidder følgende personlige karakteristika:

  • Selvstændig
  • Fleksibel ift. at tage forskellige opgaver
  • Struktureret og ambitiøs
  • Samarbejdende med lyst til at have en bred kontaktflade
  • Meddelsom fx ved problematikker, forslag til forbedringer og egne begrænsninger

Vi forventer desuden, at du som person er imødekommende og har lyst til at deltage i det sociale i teamet og virksomheden.

MinAltan tilbyder

Et studiejob med egne ansvarsområder, stor frihed og selvstændighed.

Stillingen er tiltænkt omkring 15 timer om ugen eller efter aftale. Timeløn: 150 kr.

Vi har en uformel omgangstone og afholder jævnligt sociale arrangementer, som er med til at skabe en god stemning på kontoret. Vi vægter balancen mellem arbejde og fritid højt og tilbyder fleksible arbejdstider samt mulighed for hjemmearbejde.

Du kan vælge at være en del af vores lækre frokostordning fra Meyers. Derudover har vi en fordelagtig medarbejderaftale med Fitness World.

Om MinAltan / MinGruppen

MinAltan er en førende dansk altanvirksomhed, der på ganske få år har vundet indpas på store dele af det danske altanmarked. Vi værdsætter en høj faglighed, sikre kvalitetsløsninger og elegante, enkle altandesigns.

MinAltan er en totalentreprenør, og vi leverer fulde entrepriseløsninger, hvor vi assisterer vores kunder med alt lige fra ansøgningsprocessen og byggetilladelser til den færdige altan. Vores kunder er primært ejer-, lejer- og andelsforeninger i København og på Frederiksberg. 

MinAltan blev etableret i 2008, sidenhen er flere Min-virksomheder kommet til – samlet under navnet MinGruppen. MinGruppen består af MinAltan, MinElevator, MinRådgivning og MinPlatform og er i dag én af Danmarks førende leverandører af altaner, energioptimerede vinduer og døre samt elevatorer til eksisterende- og nye etageejendomme.

Vi er en sund og velfungerende organisation, hvor alle ca. 100 medarbejdere (65 montører og 35 funktionærer) arbejder engageret og kvalitetsbevidst.

Vi har kontor på Frederiksberg, og vi arbejder ud fra en ambitiøs vækststrategi, der bl.a. involverer bæredygtighed og et sundt og inkluderende arbejdsmiljø.

MinAltan inviterer alle med relevante kvalifikationer uafhængigt af køn, seksualitet, herkomst, politisk ståsted mv. til at søge.

Interesseret?

Søg stillingen snarest muligt ved at sende din ansøgning og dit CV til karriere@minaltan.dk med titlen: HR studiejob

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte vores HRansvarlige, Christina Vitale på tlf.: 26130069 eller cv@minaltan.dk.

Der vil løbende blive indkaldt til samtaler.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Vi forbeholder os muligheden for at indkalde kandidater inden ansøgningsfristens udløb.

Vi glæder os til at høre fra dig!