HR-koordinator

HRkoordinering

Er du en knivskarp HR-koordinator, der kan styre de administrative processer og gør det med et smil? Kan du kommunikere med forskellige faggrupper og håndtere koordineringen mellem praktikken og standarderne? Er du både tålmodig og opfølgende, og trives du med at følge opgaverne til dørs?

Så har du nu muligheden for at være den administrative drivkraft i HR-funktionen i MinAltan – en virksomhed i rivende udvikling!

Jobbet

I takt med MinAltan’s rivende udvikling, er der blevet brug for en tovholder på de administrative opgaver på HR-området. Det er en stilling, som kan varetages enten på fuld tid eller på deltid. Du vil blive en del af teamet for Jura, Bæredygtighed, IT og HR bestående af 6 dygtige kolleger udover dig selv. Med reference til den HR-ansvarlige vil du få en vigtig rolle i at varetage HR-administrative processer på praktisk niveau og sikre, at den rigtige dokumentation og information kommer rettidigt gennem organisationen.

Jobbet indeholder følgende ansvarsområder:

  • Administration, koordinering og intern kommunikation i forbindelse med rekruttering af timelønnede, herunder evt. 1. screeningsamtaler
  • Administration, koordinering og intern kommunikation i forbindelse med onboarding og offboarding af funktionærer og timelønnede.
  • Dokumentation og koordinering ifm. løn og kontraktændringer (hovedsageligt timelønnede).
  • Planlægning, koordinering og intern information i forbindelse med barsel/orlov.
  • Håndtering af sygdom og ferie generelt i organisationen.
  • Administration af uddannelse for timelønnede.
  • Assistere med opsætning af MinAltans kommende HR-system og efterfølgende varetage data i systemet og opdatering af setup sammen med den HR-ansvarlige.

Stillingen opererer i feltet imellem flere funktioner og kollegaer, og du har selv indflydelse på udvikling af systemer og processer, så der skabes de bedst mulige rammer for samarbejde.

Dine faglige kompetencer

Vi søger således for MinAltan en person, der har erfaring fra en HR-administrativ eller -koordinerende rolle. Vi forestiller os, at du har en administrativ uddannelse, og det kan være en fordel, hvis du kender til byggebranchen eller administration af timelønnede generelt.

For at få succes i stillingen som MinAltan’s HR-koordinator forestiller vi os, at du kommer med følgende faglige kompetencer:

  • Du har 3-5 års erfaring med lignende HR-relaterede opgaver.
  • Du har gerne en administrativ uddannelse.
  • Du er glad for at bruge forskellige software-løsninger og har evt. erfaring med HR-/tidsstyringssystemer.
  • Du er komfortabel med officepakken – gerne med en vis indsigt i Excel (eller nysgerrighed – så giver MinAltan et kursus).
  • Du har evt. erfaring med timelønnede, herunder overenskomster.

Din personlige profil

Vi forestiller os, at du er i besiddelse af følgende personlige karakteristika:

  • Du går op i at udføre processer korrekt og rettidigt.
  • Du kan lide at skabe orden og overblik til andre.
  • Du har et diplomatisk og samarbejdende gen og kan håndtere, når der er uoverensstemmelse mellem praktikken og standarderne.
  • Du sætter sig ind i regler, både interne og dem fra omgivelserne.
  • Du trives med at være koordinerende mellem flere interessenter.
  • Du er både tålmodig og opfølgende.
  • Du er komfortabel med at tale om udfordringer og søge hjælp.

Vi forventer desuden, at du som person er imødekommende og har lyst til at deltage i det sociale i teamet og virksomheden. Afdelingen for Jura, Bæredygtighed, IT og HR vægter i høj grad samarbejdet i teamet og den varme og uformelle stemning på kontoret generelt.

Om MinAltan / MinGruppen

MinAltan A/S, er en dansk altanvirksomhed, som på ganske få år har formået at erobre store dele af det danske altanmarked med deres stærke faglighed, sikre kvalitetsløsninger og elegante, enkle designs. MinAltan A/S blev etableret i 2008, og sidenhen er flere Min-virksomheder kommet til – samlet under navnet MinGruppen. MinGruppen består af MinAltan, MinElevator, MinRådgivning og MinPlatform. MinGruppen er i dag en af Danmarks førende leverandører af altaner, energioptimerede vinduer og døre samt elevatorer til eksisterende og nye etageejendomme. MinGruppen bliver i dag drevet fra sit hovedkontor på Frederiksberg, og der arbejdes seriøst med bæredygtighed og et sundt og inkluderende arbejdsmiljø som en del af vækststrategien.

MinAltan fungerer som totalentreprenør og leverer dermed hele pakken fra ansøgningen om byggetilladelse til den færdige altan. Kunderne er især ejer-, lejer- og andelsforeninger i København og på Frederiksberg. Der er tale om en sund og velfungerende virksomhed, hvor alle 100 medarbejdere (65 montører og 35 på kontoret) arbejder engageret og kvalitetsbevidst med deres opgaver. En rigtig god arbejdsplads med en god omgangstone, et stærkt fællesskab og højt til loftet.

MinAltan tilbyder

Som medarbejder i MinAltan vil du opleve, at der gives gode muligheder for faglig og personlig udvikling. Virksomheden værdsætter en uformel omgangstone og har jævnligt sociale arrangementer, som er med til at skabe en god stemning på kontoret. Du tilbydes et attraktivt og udfordrende job med stor mulighed for at påvirke tingene i en ambitiøs organisation med et højt fagligt niveau og en professionel indstilling.

Så har du lyst til at være med til at videreudvikle en succesfuld virksomhed, så er dette måske noget for dig! MinAltan inviterer alle med relevante kvalifikationer uafhængigt af køn, seksualitet, herkomst, politisk ståsted mv. til at søge.

Interesseret?

Søg stillingen snarest muligt ved at klikke her 

Job hos MinAltan, MinAltan søger HR-koordinator